Kdo jsme
... a proč právěVIVIDmarketing?
vivid [ˈvɪvɪd] = živý, barvitý, jasný, svěží, intenzivní >>> přesně to vystihuje naše služby, přístup a naši celkovou práci.

Martina Baierová, MBABarvy, marketing
Mou doménou jsou barvy. Proto jsem také založila značku #barevneplanovani, která odráží mé nadšení pro barevné vizualizace a myšlenkové mapy. Ty tvořím pro byznys klientelu, osobní využití i pro děti. Realizuji workshopy a kurzy na míru se zaměřením na mapování v time managementu, nebo řízení projektů a procesů. Tvořím ilustrace do knih, výukové materiály, prezentační i marketingové vizualizace a grafiku. Barvy se na mě podepsaly díky mé dlouholeté praxi v managementu tetovacího studia a organizaci multikulturní akce Tattoo Session Silesia. I když je pro mě práce koníčkem, ráda si užívám svůj volný čas. Čtu knihy z oblasti neurověd, studuji ekonomii, starám se doma o 60 květináčů a tři děti, zpívám se svou kapelou rockovou muziku a nejraději se toulám po severských zemích, které jsou pro mě obrovským zdrojem inspirace.

Ing. Vendula PěluchováMarketing
Marketing je pro mě prací, i koníčkem. Jeho rozmanitost mi tak dává možnost věnovat se on-line i off-line aktivitám. Co mě ovšem nejvíce naplňuje, je zpracování kompletní marketingové strategie klienta a uvedení do praxe. Málo pracovních okamžiků vám udělá větší radost než to, když jsou vaše nápady a jejich realizace úspěšné a trvají i několik let. Příkladem je třeba OC Breda & Weinstein, kde jsem měla možnost zaštítit slavnostní otevření a nastavení některých eventů, které se konají dodnes. Kromě marketingu se věnuji celé řadě aktivit, nuda je mi cizí. "Pokud je na to zrovna čas", sednu na kolo, přečtu si nějakou tu knížku, poslouchám hudbu všech možných žánrů, věnuji se svému psovi, kreslím, tvořím... Nebo se vydám do tetovacího studia, kde se nechám "pokreslit" Matym (nebude překvapením, že můj oblíbený tatér je manžel Martiny).

Kamil VágnerWeb / E-shop / IT podpora
Můj profesní začátek v r. 1994 se zaměřoval hlavně na auta a lakování. Postupně jsem se vzdělával v oblasti IT a od roku 2001 se plně věnuji čistě tomuto oboru. Hlavní zaměření na podporu malých a středních firem- specializace na služby spojené se školením, implementacemi software a kompletním outsourcingem firem. V roce 2010 jsem rozšířil aktivity o e-shopy. Na čem si zakládám? Na kompletním dodání služeb a budování pevných vazeb mezi menšími firmami pro zabezpečení pružné a efektivní komunikace. Jakmile jsem tzv. off-line, relaxuji s rodinou, věnuji se svým čtyřnohým miláčkům, zvelebování zahrady, výletům.
Přehled veškerých mých aktivit najdete na www.rekam.cz